سرخط خبرها

نکونام زیر بار آشتی با گل‌محمدی نمی‌رود

  • کد خبر: ۱۹۲۵۵۲
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
  • ۱
نکونام زیر بار آشتی با گل‌محمدی نمی‌رود
درحالی که گفته می‌شود شاید برخی پیشکسوتان میان نکونام و گل‌محمدی نشست آشتی‌کنان برگزار کنند، اما جواد نکونام قصد ندارد در چنین برنامه‌ای شرکت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر که دامنه اختلاف‌ها و بگو مگو‌ها میان سرمربی استقلال و سرمربی پرسپولیس اوج گرفته خبر‌هایی درباره وساطت پیشکسوتان دو باشگاه برای آشتی دادن دو طرف منتشر شده است.

پیگیری‌ها از سمت باشگاه استقلال نشان می‌دهد که هیچ یک از پیشکسوتان باشگاه استقلال برنامه‌ای برای برگزاری نشست میان نکونام و گل‌محمدی ندارند واگر هم پیشنهادی دراین خصوص مطرح شود، اقدامی نخواهند کرد.


ظاهرا این طرح را پرسپولیسی‌ها دنبال خواهند کرد، اما با توجه به فضایی که میان استقلالی‌ها وجود دارد، بعید است پذیرفته شود.

حتی خود نکونام هم در اظهاراتی غیررسمی اعلام کرده نیازی به این مهمانی‌های صوری نیست و ترجیح می‌دهد در راستای حفظ آرامش تیمش دیگر پاسخی به اظهارات گل‌محمدی ندهد.

نکونام و گل‌محمدی از دو هفته پیش وارد میدان اظهارات رسانه‌ای علیه یکدیگر شدند که درنهایت هر دو مربی در هفته نهم لیگ برتر بازی‌های برده را با تساوی عوض کردند تا مشخص شود که از دست دادن تمرکز تا چه اندازه در نتایج آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
نکونام پستفترت است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->